»Električna kitara Duana Eddyja je imela popolnoma svoj glas. Njegov zvok je bil mišičast in možat, trmast in žilav. Toda še pomembnejše je, da je njegov slog navdihnil na tisoče hribovskih mačkov in rokerjev iz središča mesta – Ventures, Georgea Harrisona, Steva Earla, Brucea Springsteena, Martyja Stuarta, če naštejemo le nekatere –, da so se naučili ropotati in ganiti ljudi do njihovega bistva. Duanov zvok bo za vedno všit v tkanino kantrija in rokenrola.«
»Veliko kitaristov je prišlo do mene, da bi mi povedali, da sem vplival nanje ali pa da so zaradi mene začeli igrati kitaro. Vsi od Jimmyja Pagea do Marka Knopflerja in Briana Maya.«
»Twang se je razvil, ker sem se naveličal poslušati konvencionalne oblike rokenrola. Vedno je bilo enako. Želel sem narediti nekaj drugačnega. Mislil sem si, 'poskusi igrati nizko'. Vedel sem, da je zvok na nizkih strunah lahko veliko močnejši.«
»Lepo in laskavo, vendar govorimo o drugem obdobju, o katerem ne vem skoraj ničesar. Nikoli se ne bom primerjal z nikomer.«
»Na simpoziju se bodo trudili, da predstavijo kar se da raznolik program, da bi čim več ljudi spoznalo in razumelo diapazon oblikovanja zvoka.«
»Aco Razbornik je vedel, kaj je dober zvok. Vsakič in V nasmehu nekega dneva.«
»svetu zapustil izjemno glasbeno dediščino, ki vsebuje več kot šest desetletij edinstvenega zvoka«
»Zapuščina, ki jo Phill Niblock zapušča, je tako epska kot zvoki, s katerimi je delal vse svoje skladateljsko življenje.«
»Včasih počaka zvok, da se izpoje tišina, drugič spet počaka tišina, da se izlije zvok.«
»Zvok so barve, ljudje, podobe. Je orientacija v prostoru, času in odnosih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju